Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Szabó István E.V. (székhely: 4141 Furta, Petőfi út 30. adószám: 55253851-2-29, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett tailor-aruhaz.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, tölthető le, magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai.
A szolgáltató neve: Szabó István E.V. (tailor-aruhaz.hu üzemeltető, tulajdonos)
A szolgáltató székhelye: 4141 Furta, Petőfi út 30.
A szolgáltató e-mail címe: tailoraruhaz@gmail.com
Nyilvántartási száma: 56765434
Adószáma: 55253851-2-29
Telefonszáma: 06 (30) 861-2258
SMS küldés: 06 (30) 861-2258
A szerződés nyelve: Magyar
1. Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzatértelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseit alkalmazzuk. A fogyasztó (jelen szerződésben vásárló) és a vállalkozás (jelen szerződésben szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet előírásait alkalmazzuk. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2 Hatály.
Az ÁSZF hatálya módosításig, vagy a szolgáltató megszűnéséig, vagy a szolgáltató és a szerződő, a szerződés megszüntetésre irányuló közös, egybehangzó döntéséig érvényes.
1.3 A Webshop szerzői jogi védelme
A https://tailor-aruhaz.hu oldal teljes tartalma a szolgáltató illeti. A termékképek több esetben lehetnek illusztrációk, esetleg a szolgáltató partnerei által forgalmazott termékek egyedi képei. Egyéb megjelenő médiatípusok, szöveg szintén a szolgáltató, vagy annak üzleti partnereinek tulajdonát képezi. Minden média, publikáció engedély nélküli felhasználása jogi következményeket vonz maga után. Engedélyért a szolgáltató elérhetőségein keresztül folyamodhat.
1.4 Rendelkezésre állás
A tailor-aruhaz.hu webshop oldala egész évben elérhető. Ez alól kivétel:
- Tervezett karbantartás
- Nem tervezett karbantartás
- A szolgáltatótól független leállás
- megszűnés
2. Adatkezelési szabályok
Az adatkezelési szabályzat, nyilatkozat az alábbi hivatkozás alatt érhető el.
https://tailor-aruhaz.hu/gdpr/
Az adatkezelési szabályzat, nyilatkozat változásait a fenti linken követheti nyomon.
3. Megvásárolható termékek köre
3.1 Termék
A tailor-aruhaz.hu oldalán megtalálható termékek fizikai, és virtuális termékek egyaránt lehetnek. A termékekhez esetleg csatlakozó dokumentációk letölthetők, leírással kapcsolatos külön dokumentációt azonban a szolgáltató nem köteles feltölteni. A termék ára az ÁFA-t tartalmazza. A termékek feltüntetett árai nem tartalmazzák annak csomagolását. Az adott termékek adatlapján szereplő ár nem tartalmazza a szállítási díjat. Az árak egyéni megrendelés esetén eltérőek lehetnek az adott termék adatlapján feltüntetettől.
3.2 Termék leírása
A webshopban a Szolgáltató egy-egy termék adatlapon feltünteti a termék nevét, leírását, cikkszámát, a termék kategóriáját, további információkat ad, a termékekről fotót / fotókat jelenít meg. A szolgáltató egyes, vagy akár az összes termék esetében engedélyezheti a véleménynyilvánítás lehetőségét. A véleménynyilvánítás részleteit a jelen szerződés 2. pontjában található internetes link alatt tekintheti meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
3.3 Akciós ár
A Szolgáltató döntései, üzleti tervei alapján beléphetnek a webshop-ba akciós árak. Az akció időtartalma nem minden esetben lesz feltűntetve az adott akciós termék oldalán. Ennek okaként üzleti döntések húzódnak, melyeket a szolgáltató az esetleges üzleti partnereivel közösen alakított ki. Az akciós ár eredeti ára megjelenik a termék adatlapján is, szürke szövegszínnel, áthúzott betűtípussal, mellette az akciós ár vastag, fekete betűtípussal látható.
3.3 Hibás ár
Egyértelműen hibás árnak minősül, ha az ár 0 forint, vagy ha az akciós ár százalékban feltüntetett értéke így is eltér a valós értéktől (Tehát ha 2000 Forint az eredeti ár, az akció 50%, de a megjelenő ár mégis csak 500 forint)
Mivel a beszállítók nagy része nem biztosít folyamatos friss árlistákat, ezért előfordulhat, hogy csak a megrendelés során szerzünk tudomást arról, hogy egy-egy termék beszerzési árának változásáról. Az ebből eredő kockázatokat a vállalkozásunk nem tudja egyoldalúan felvállalni, így a honlapon szereplő termékárak tekintetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
Amennyiben egy termék megrendelését követően derül ki, hogy a beszállítói árak jelentős változása miatt az eladási ár nem tartható, úgy munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja az árváltozásról. Ez esetben Önnek lehetősége van a megrendeléstől való feltétel nélküli elállásra.
Hibás áron a szolgáltató nem tudja eladni a terméket. A szolgáltató ebben az esetben felajánlja az érintett termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. A vásárló nem köteles ezt elfogadni. Amennyiben a vásárló visszautasítja a valós áron történő megvásárlást minden jogkövetkezmény nélkül elállhat a vásárlási szándékától. A szolgáltató, ha a vásárló előre fizette a terméket, visszaszolgáltatja a termék ellenértékét, a csomagolási díjat, a szállítási díjat a vásárló által megadott bankszámlaszámra.
4. Rendelés menete
4.1 Rendelés leadása
A termék megrendelése, illetve a megrendelés leadása a https://tailor-aruhaz.hu/uzlet (továbbiakban webshop főoldal) link megnyitásával kezdődik. Ezt a linket a https://tailor-aruhaz.hu oldal felső menüjében a „Webáruház” menüpontra kattintva is elérheti bárki. A megrendeléshez, a termékek teljeskörű leírásához nem szükséges a regisztráció. A Webshop főoldalon a termékek, és termékkategóriák között több funkcionális keresőelemmel lehet kiválasztani a megvásárolni kívánt terméket. Ilyen például a „szűrés ár szerint”, „termékkategóriák”, a szolgáltató a könnyebb kereshetőség, találhatóság érdekében ezeket a szűröket változtathatja igazíthatja.
A termékre kattintva megjelennek a következő adatok, a termék adatlapján:
- A termék képei,
- A termék neve,
- A termék azonosítószáma, cikkszáma,
- A termék ára, és / vagy akciós ára
- A leírása,
- Az aktuális készlet,
- egyéb attribútumai,
- Részletes információk (További információk fül alatt)
- Valamint egy „Kosárba teszem” gomb.
- Ezenkívül az adott termék alatt előfordulhatnak egyéb kapcsolódó termékek is.
A „Kosárba teszem” gombra kattintva az adott termék bekerül egy virtuális bevásárlókosárba. Erről a tevékenységről a webshop üzenetet küld az adott termék terméklapja fölé. A kosár ( https://tailor-aruhaz.hu/kosar/ ) elérhető az ebben az üzenetben szereplő „Kosár” gombra, vagy a legfelső menübe jobb oldalra elhelyezett kosár ikonra való kattintással is. A Kosár oldalának megtekintése után, az összes megvásárolni kívánt terméket megjeleníti a webshop. A kosár oldal további lehetőségei:
- Ezen az oldalon meg kell határozni a szállítási módok közül azt, amelyik a legmegfelelőbb önnek.
- Ezen az oldalon lehet érvényesíteni az esetleges kuponkódokat. („Kupon beváltása”)
- Ezen az oldalon lehet módosítani a termékek darabszámát.
- Ezen az oldalon a törlés gombra kattintva lehet eltávolítani egy adott terméket a kosárból. A törlés gombot a terméksor elején található „X” jelzi.
Amennyiben már nem kíván több terméket a kosarába helyezni kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
A pénztár oldalon ( https://tailor-aruhaz.hu/penztar/ ) meg kell, vagy meg lehet adni a következő számlázási adatokat.
- Keresztnév,
- vezetéknév,
- cégnév,
- adószám
- Utca, házszám,
- Megye,
- Város,
- Irányítószám,
- Telefonszám,
- E-mail cím,
- Illetve itt lehet létrehozni egy megtalalod.hu belső fiókot is.
Amennyiben a számlázási cím és a szállítási cím eltér, kattintson a szállítás másik címre jelölőnégyzetre, majd adja meg az összes adatot a pontos szállítási címhez.
További lehetőségek a pénztár oldalon.:
- Szállítási mód választása,
- Fizetési mód választása,
- Adatkezelési tájékoztató megtekintése,
- Bejelentkezés,
- Kuponkód megadása
Fontos: A számlázási / szállítási adatok egyes mezői „*”-al vannak megjelölve. Ezen mezők kötelezően kitöltendők. Amennyiben ön nem szeretné megadni valamely kötelező mező értékét, a vásárlás meghiúsul, a rendelést nem tudja leadni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a pontatlan, helytelen, rossz adatok megadása után / megadásából származó kellemetlenségekért.
Amennyiben minden adatot megadott kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra, hogy véglegesítse megrendelését.
A megrendelés mindaddig megszakítható amíg nem kattint a „Megrendelés elküldése” gombra. A megszakításhoz, navigáljon el a pénztár oldalról, bármely egyéb meheszshop.hu aloldalra.
4.2 Adatbeviteli hibák utólagos javítása
Utólagos javításnak minősül minden olyan kérés, mely a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintás után következik be. Amennyiben Ön, mint vásárló bármilyen adatot szeretne módosítani azt két formában tudja megtenni. Vagy elektronikus levél (e-mail) küldésével, vagy a „Megrendelés módosítása” webshop almenüben, utóbbit a szolgáltató nem szükségszerűen adja rendelkezésre, azaz nem minden esetben érhető el. E-mail-en történő módosításhoz feltétlenül adja meg a tárgy mezőben a megrendelés számát. Valamint azt hogy mi a helytelen adat, illetve mi a helyes adat. A „Megrendelés Módosítása” almenü alatt minden mezőt töltsön ki, vagy kattintson a „Módosítási igény elküldése” gombra.
Az utólagos hibák javítási igényének leadására mindaddig lehetősége van a vásárlónak amíg a rendelés nem kerül szállítás alatt státuszba. Ezután már nem áll módjában a Szolgáltatónak a módosítási igény teljesítése. Ebből fakadó későbbi kellemetlenségekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Utólagos hibák a következők lehetnek:
- Bármilyen számlázási, szállítási adat, vagy a vásárlóra vonatkozó adat
- Rossz szállítási mód megadása,
- Plusz termék igénylése. (bár ebben az esetben leadhat új megrendelést is)
4.3 Fizetési lehetőségek,
Előre fizetés banki átutalással.
Ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után a rendszer automatikusan kiküld a megadott elektronikus levelezési címre egy számlát (proforma). A számla tartalmazza az átutalással teljesítendő szükséges adatokat is. A rendelés összekészítése, szállítása a rendelés ellenértékének a szolgáltató számlájára való beérkezése után kezdődik meg.
60 000Ft feletti vásárlás esetén, előre utalás szükséges.
Bankunk: MBH Bank
Számlaszámunk: HU03 10300002-13319164-00014900 (Ön és a webáruház érdekében, kérem az utalással várjon az online számla megérkezéséig, melyet Billingo számlázási programon keresztül küldünk ki önnek email-ben.)
A közlemény rovatba kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját, melyet a számlán, vagy / és kísérőlevélen fog megtalálni.
4.4 Szállítási módok
A megrendelt és már kifizetett terméket a futárszolgálat fogja minden esetben kézbesíteni a megrendeléskor megadott címre, eltérő esetben szállítási címre.
A szállítási díjak egységesek. A szállítási díj mértékét a megrendelés leadásának folyamán is megtekintheti. A szállítási díj nincs feltüntetve a termékek adatlapjain.
55 000Ft feletti vásárlásnál, szállítás ingyenes.
A termék(ek) futárszolgálathoz kerülése után a futárszolgálat minden esetben tájékoztatja Önt, mint vásárló. A tájékoztatás e-mailben, SMS-ben történhet. A szállítás aktuális állapotáról az ebben az üzenetben megadott módon tájékozódhat. A szállítási idő 2-8 munkanap, nem raktáron lévő termékek rendelése esetén 10-12 munkanap vagy akár 2-3 hét is lehet.
4.5 Visszaigazolás
A szolgáltató köteles a vásárló megrendelésének megérkezését a vásárló felé elektronikus úton (e-mail) haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
4.6 Regisztráció rendelés nélkül
A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A vásárló viszont vásárlási szándékától független regisztrálhat is. A regisztrációs folyamat a legfelső menüsorban jobb oldalon ( https://tailor-aruhaz.hu ) a „regisztráció” gombra kattintással kezdeményezhető.
A regisztrációhoz az összes kért adatot meg kell adnia, különös tekintettel a „*”-al jelöltekre. A regisztrációs űrlap kitöltése után kattintani kell a „regisztráció” gombra. A rendszer automatikusan elkészíti fiókját, melyet aktiválás belépéssel el is ér.
5. Megrendelés feldolgozása
5.1 Feldolgozás megkezdése.
A Szolgáltató, a vásárló által véglegesített megrendelés után (4.1 pont), munkanapokon kezdi meg annak feldolgozását. (Hétfőtől péntekig)
5.2 Teljesítési határidő
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül történik. A jellemző teljesítési határidő, készleten lévő termékekre 1-8 nap. Nem raktáron lévő termékek esetén 10-12 munkanap vagy 2-3 hét. Ha a Szolgáltató és a vásárló a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a vásárló felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
5.3 A megrendelt termék nem áll rendelkezésre
Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
6. Elállás joga
A vásárló (jelen szerződésben vásárló) és a vállalkozás (jelen szerződésben szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Kivétel ez alól, ha a szolgáltató a vásárló egyedi kérését teljesítette, egyedi terméket készített a vásárló számára, azaz olyan terméket értékesített a szolgáltató a vásárló javára, amely egyébként nem található meg a szolgáltató webáruház termék kínálatában. Ebben az esetben a vásárló elesik az elállási jogaitól.
Elállási jogot két módon lehet gyakorolni. E-mailen keresztül, a tárgyban a rendelési azonosítót feltüntetve. Vagy a https://meheszsop.hu/elallas/ aloldalon található űrlap kitöltésével, majd elküldésével. Ezen hivatkozás a „Webáruház” menü alatt is megtalálható „Elállás” menüpontként.
Elálláskor a vásárlónak a szolgáltató felé vissza kell küldeni a terméke(ke)t, ennek költsége a vevőt terheli. A szolgáltató a visszaérkezett terméket átvizsgálja, ellenőrzi a csomagolást, magát a terméket. Amennyiben sérült terméket küld vissza a vásárló, azt a szolgáltató egyrészt e-mail formában fotókkal igazolva megküldi a vevő részére, másrészt az elállás érvényét veszti.
7. Jótállás, szavatosság, lejárati idő
7.1 Jótállás.
Termékeinkre alapesetben 12 hónap jótállást vállalunk. Ez alól kivételek lehetnek egyes termékek, a kivétel oka az adott terméket gyártó, előállító vállalkozás jótállási előírásai. A jótállás igénybe vehető amennyiben rendeltetésszerűen alkalmazta a terméket, az mégis meghibásodott. Hibás termék esetén keresse a Szolgáltatót a megadott elérhetőségein. Ahol is telefonon, vagy elektronikus formában (e-mail) tájékoztatják Önt, mint vásárlót a teendőkről. A Szolgáltatónak nem áll módjában a vágásból, szúrásból, gépi szakításból, túlterhelésből, égés-égetésből eredő sérülések után beadott jótállási igények teljesítése.
7.1 szavatosság és lejárati idő
Egyes termékeknek szavatossági idejük lehet. A szavatossági idő a konzerválási folyamattal tartósított termékek esetében jellemző és feltüntetett. A lejárati idő az az időpont melytől az adott termék fogyasztásra alkalmatlanná válik. A fentiek a termék kísérőlapján, vagy / és csomagolásán is feltüntetésre kerülnek.
8. Panaszkezelés
Panaszkezelés online, emailben történik. A panaszt legkésőbb 30 napon belül megválaszoljuk, kezeljük.
9. Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és vásárló vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni. A vásárló és a Szolgáltató a jelen Szerződés hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Berettyóújfalui Járásbíróság vagy a Debreceni Törvényszék illetékességét.
Érvényes ettől: 2022. Február hónaptól (módosításig)
Furta